Saturday, 4 June 2011

maisara malik ..nieh haa..aku jawab soalan kau nie;)

Adakah anda rasa anda HOT?
kawan2 kate saya HOT..tah la..xnk percaya pon..*HAHA..jawapan xbole bla
2. Upload wallpaper yang anda guna sekarang?

 
Cerita pasal gambar ni?
gambar yg 1..saya syg mak saya♥..gmbr nie mcm aku ikot mak g haji je..
gambar yg 2..saya senang bersama dgn si dia..auww..rindu sgt ;(

4. Kali terakhir makan pizza?
tah laaa..xigt..aduhh..

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
supernatural ..katy perry..auwww

6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
borak2 sambil makan kuaci

7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa?
adik,moksu,tekk,won neyy(mai je pgil nada korea)HAHA
 
8. Tag lagi 5 orang
1.epaa
2. ekin rdhuan
3. enazz
4. alet
5. ikhwan ihsan

9. Siapa orang no 1 dengan anda?
kawan sekolah..maisara HOTTTTTT..

10. Katakan sesuatu kepada no 5?
nnti kite g enjek sama2 yerrrr;) 
11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
kawan sekolah,teman berlakon*jadi artisss..auwww:)

12. Bagaimana pula dengan no 2?
auwww ekinn..duk jengka elok2 yerrr

13. Kata kata cinta kepada orang no 4?
keklah ..aku syg kau lahh..kau je memahami aku..luv you sistahh

14. Berikan 4 fakta tentang orang yang kamu tag ;-

EPA:  tahla pompuan niee...perangai pelik2 btol lahh..HAHA..kawan ssh dan senang even bru kenal kau..gosip sama2 lg yerrr.haha..muah muahhhhhh..
EKIN: kawan lama dr sekolah lg..badan die montok + lentik..*bole jd minah rempit nie ..ekin kau blja kat UITM jengka elok2 yer...nasib kau sama ngn aku la..tumpang blik org.hehe..
ENAZ:kawan dr sekolah lg..rehat sama2..lepak sama2..BERLAKON EXTRA sama2.. iloveyou kawann;)

ALET: hah minah nie KAKAK AKU..tp org salu ckp..aku nie mcm kakak..die mcm adik..sbb perangai.HAHA..watever lahh..AKU SYG KAU SGT OKEYYYY..

IKHWAN: nie kawan sekolah..tp xberapa tego sgt time sekolah..kiteorg bru RAPAT sbb U sama2..kelas sama2..makan sama2.enjek sama2.HAHA.auwwww..



okey nie lah JAWAPAN aku yerr maisara malik..kau pon kawan ssh dan senang..kite mula rapat sgt2 ketat2 sbb UITM sama2..bilik sama2..makan sama2..mandi sama2...opsssss...*bilik air asing2 okey.HAHA..
dahhh...chawwww...LU LANGSI ..LU MATI..*HAHA..xde kene m'gena..byeee..

by:  WanieIsmail




No comments:

Post a Comment